loading...

آموزش کسب درآمد اینترنتی و کسب ثروت

بازدید : 181
چهارشنبه 17 دی 1399 زمان : 15:30

مقاله کامل درباره بک لینک

انواع بک لینک ها : بک لینک ها انواع مختلفی دارند که هر سئو کار یا وبمستری باید از آن مطلع و اطلاعات کافی برای استفاده ازش رو داشته باشند.

اینجا به انواع بک لینک ها از دید کلاه سئو (SeoHat) میپردازیم.

بک لینک چیست ؟ بک لینک چیه ؟

در کل بک لینک ها به 2 نوع اصلی تقسیم میگردند :

  1. بک لینک فالو (FOLLOW) یا دو فالو (DOFOLLOW)
  2. بک لینک نو فالو (NOFOLLOW)

در جریان کل سئو و بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجوی گوگل این دو نوع بک لینک مهمترین عامل رشد و افت و پنالتی یک وبسایت می باشد.

بعد از توضیح این دو اتریبیوت رل (rel Attribute) در اصطلاح برنامه نویسی که در ساختار های لینک استفاده می شود، به انواع بک لینک ها از تعریفی دیگر میپردازیم .

اگر از cms های آماده مانند وردپرس و جوملا یا … استفاده نمیکنید، باید با ساختار لینک ها آشنا باشید که در اینجا به گوشه ای ازین موارد اشاره میکنم .

بک لینک نوفالو nofollow ، بک لینک فالو follow

در cms های آماده که مثال زدیم این دو نوع لینک به سادگی قابل اجرا می باشد.

نمونه لینک هایی که داخل محتوا در هر سیستم مدریت محتوا یا یک پست (نوشته) استفاده می شود :

لینک فالو (Follow) یا همان (Dofollow) به صورت کد HTML به این شکل استفاده می شود.

<a href="https://poolyabi.ir/" > Title link a>
<a href="https://poolyabi.ir/" rel="Follow" > Title link a>
<a href="https://poolyabi.ir/" rel="Dofollow" > Title link a>

لینک نوفالو (Nofollow) نیز به این صورت استفاده می شود.

<a href="https://poolyabi.ir" rel="nofollow" > Title link a>

سوالی که برای مخاطبان این مقاله ممکنه پیش بیاد اینکه اصن لینک های nofollow و dofollow یا لینک فالو و نوفالو چیست ؟ و از دید گوگل چه اهمیتی داره ؟

همچنین در ادامه پرداختن به موضوع لینک و بک لینک به فرق لینک فالو و نوفالو هم میپردازیم .

بک لینک فالو چیست follow & dofollow ؟ و چه کاربردی دارد ؟

بک لینک فالو follow به چه معناست ؟ به بک لینکی میگوییم که به روبات های گوگل می فهماند این لینک را دنبال کن.

به عبارت دیگر بک لینک فالو dofollow همان پیوندی هست که داخل هر یک از نوشته هایمان به یک سری کلمات اهمیت بیشتری میدهیم و آنها را لینک میکنیم .

بک لینک فالو (follow-dofollow) چیست ؟

بک لینک فالو چه کاربردی در سئو دارد ؟ بهترین حالت لینک دهی برای داشتن سئوی داخل وبسایت لینک فالو هستش در واقع به روبات های گوگل Google میفهمانیم این لینک ارزشمند هست ، محتوایی که داخل این لینک وجود دارد رو پیگیری کن.

نکته : به این مورد دقت کنید در حالتی بک لینک فالو (Backlink follow) داخل وبسایت شما ارزشمند هست که به سایت خودتون لینک بدید.

یعنی اگر به سایت دیگری بک لینک فالو follow بدهید این ارزش و اعتباری که نوشته ی شما از دید موتورهای جستجو Google دارد به سایت لینک شده داده خواهد شد.

البته در مواردی هم موثر واقع می شود و این برمیگرده به توانایی شما در سئو کردن یک نوشته.

بک لینک نوفالو چیست یا معنی no follow چیه ؟

بک لینک نوفالو : تعریفی بسیار ساده برای لینک های نو فالو no follow وجود داره که معنی no follow بودن رو متوجه میشید.

دقیقا برعکس بک لینک فالو follow عمل می کند ، به بک لینکی میگوییم که به روبات های گوگل می فهماند این لینک را دونبال نکن.

بک لینک نوفالو چیست ؟ بک لینک چیه ؟

در واقع مواقعی که از بک لینک نوفالو nofollow استفاده میکنیم از ارزش و اعتبار آن صفحه کاسته نمی شود.

در بسیاری از موارد از بک لینک نوفالو برای کاربرها استفاده می شود ، به چه شکلی ؟

نوشته ، پست یا مقاله ای در سایتمان میخواهیم منتشر کنیم ، در لا به لای مطلبمان به کلمه ای می رسیم که میخواهیم درباره آن بیشتر توضیح دهیم مثال : بک لینک نوفالو من این عبارت رو به سایتی خارجی لینک کردم. و قصدم ازین کار این بوده که اطلاعات بیشتری به شما بدم.

روبات های گوگل Google در چنین مواقعی به اصطلاح نوشته ی من را کرال (crawl) می کنند و لینک مورد نظر را دونبال نمی کنند .

نکته : گوگل اعلام کرده این نوع لینک ها ( بک لینک نوفالو ) ارزشی برای ما ندارد ولی در مواقعی طبق تجربه شخصی دیده شده که این لینک ها به صورت غیر مستقیم تاثیراتی روی رتبه ی گوگل دارد و همیشه بی تاثیر نبوده و نیست.

در این بخش بک لینک نوفالو چیست و معنی no follow را فهمیدیم. در بخش بعدی به فرق لینک فالو و نوفالو می پردازیم که در بالا به آن اشاره کردیم.

فرق لینک فالو و نوفالو یا تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست ؟

فرق لینک فالو و نوفالو : در ظاهر این دو لینک هیج تفاوتی باهم ندارند و کاربر های عادی متوجه این موضوع نمی شوند. لینک فالو و نوفالو در ساختار اکثر مقاله ها دیده شده و استفاده میشه، مسئله ای که مورد توجه سئو کارها یا وبمستر ها میشه تفاوت لینک فالو و نوفالو هست .

یعنی ما اینجا هستیم بدانیم وقتی بک لینک فالو follow برای سایتمان بگیریم بیشتر موثره یا بک لینک نوفالو no follow ؟

فرق بین بک لینک فالو و نوفالو چیست ؟ بک لینک چیه ؟

طبعیتا بهترین لینکی که برای سایتمان میتونیم بگیریم بک لینک فالو follow یا همان دوفالو dofollow هست. لذا همه به دنبال گرفتن بک لینک موثر می باشند چون این موضوع موجب رشد و ارتقای سایت خواهد شد.

اینجاست که موضوع فرق لینک فالو و نوفالو برجسته میشه.

عده ای از سئو کاران بر این عقیده هستند که برای طبیعی جلوه دادن نزد گوگل باید درصدی به لینک فالو اختصاص بدهیم و درصدی به لینک نوفالو.

واقعیت لینک فالو و نوفالو چیست ؟ به حرف کدام سئو کار گوش دهیم ؟

شاید بزرگترین دغدغه ی خیلی از وبمسترها و سئو کارها همین تفاوت یا فرق لینک فالو و نوفالو باشه.

واقعیت این است که طبق تست های انجام شده روی این دو نوع لینک نتیجه ای که طبق تجربه به دستمان آمده لینک های nofollow و dofollow تفاوت بسیاری باهم دارند.

همانطور که در قسمت بک لینک فالو چیست توضیح دادیم. این نوع لینک ها ارزش و اعتبار صفحه و دامنه را منتقل می کنند. و در نظر گوگل از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار هستند.

بک لینک فالو در واقع قدرت مد نظر را منتقل می کند برای سایتمان و تاثیر مستقیم روی رتبه کلمه کلیدی ما در گوگل می باشد.

اما بک لینک نوفالو کاملا برعکس این مورد عمل میکند و قدرت لینک و صفحه را منتقل نمی کند.

شاید در شرایطی خاص نظریه ی ما اشتباه به نظر بیاید. ولی همانطور که در بالا در بخش بک لینک نوفالو چیست اشاره کردم، بک لینک نوفالو no follow در شرایطی مورد توجه قرار میگیره.

تفاوت بک لینک فالو و نو فالو چیست ؟ بک لینک چیه ؟

مثال : موقع ترک روبات های گوگل از یک صفحه ی سایت که بک لینک نو فالو وجود دارد و درصد بالایی از کاربرها روی این لینک کلیک کردند. گاها طبق تعریف الگوریتم گوگل این لینک با ارزش شمرده شده و باعث افزایش رتبه گوگل می شود.

از این نظر که باید درصده لینک هایی که برای سایتمان می سازیم فالو و نوفالو باید مشخص باشد به نظر اشتباه است. و بعد از 3 الی 6 ماه این مورد اصلا نیاز و قابل به کنترل نیست.

نتیجه میگیریم

بعد از محبوب شدن یک سایت در هر حالتی از هر دو نوع لینک فالو و نوفالو دریافت خواهد کرد و شما باید تلاش کنید بک لینک فالو follow بیشتر دریافت کنید تا بک لینک نوفالو nofollow .

فرق و تفاوت بک لینک فالو و نوفالو همین بود در ادامه با انواع بک لینک ها از دید سئو کارها صحبت میکنیم . با کلاه سئو (SeoHat) همراه باشید.

انواع بک لینک ها از دید سئو کارها

انواع بک لینک ها را از دید سئو کارها بررسی میکنیم. سعی میکنم برای هر نوع بک لینک توضیح مختصری ارائه بدم

  • بک لینک پروفایلی
  • بک لینک فرومی
  • بک لینک کامنتی
  • بک لینک وبلاگی
  • بک لینک شبکه های اجتماعی
  • بک لینک رپورتاژی
  • بک لینک pbn
  • بک لینک دانشگاهی (رپورتاژ دانشگاهی EDU)

اینها یک سری اصطلاحاتی هستن که از زبان سئو کارها می شنوید یا خواهید شنید.

قبل از پرداختن به اصطلاحات بک لینک توجه کنید که همه به اهمیت رپورتاژ آگهی تاکید دارند و گرفتن رپورتاژ به عنوان یک ، بک لینک موثر و مهم تاثیرگذار مطرح است. با این مقدمه ، مهم ترین اصطلاحات بین سئوکاران عبارتند از:

بک لینک پروفایلی : همینطور که از نامش پیداست به بک لینکی که در پروفایل سایتی قابل ایندکس شدن هستن درج می شود بک لینک پروفایلی میگویند. درصد بالایی از این نوع بک لینک ها نوفالو (No Follow) هستن و در صورت فالو (follow) تاثیر خیلی کمی برای سئو سایت دارند. باالعکس بعضی اوقات دیده شده بسیار مضرر هستن در تعداد بالا.

بک لینک فرومی : بک لینک های فرومی در این نوع بک لینک ها ، سئو کار به دونبال انجمن هایی هست که فعالیت کاربرانشان نسبتا بالاست و شانس کلیک کاربر روی لینک های تبلیغاتی هست . بک لینک فرومی تاثیر خاصی روی سئو سایت شما ندارد . ولی شاید با یک متن جذاب بتوانید کاربر جدیدی را به سایت و کسب و کارتان اضافه کنید.

بک لینک کامنتی : به هر نوع لینکی که در انتهای هر محتوای یک وب سایت به وسیله کاربران آن سایت ایجاد می شود بک لینک کامنتی می گویند. این نوع بک لینک ها اکثرا به صورت نوفالو و درصدی پایین فالو می باشند. در شرایطی این نوع بک لینک ها بسیار موثر برای سئو سایت هست.

بک لینک وبلاگی : برای قوی کردن سایت یک سری وبلاگ ساخته می شود و داخل آن بک لینک ؛ به این نوع بک لینک ها بک لینک وبلاگی می گویند. این نوع بک لینک در قسمت های مختلف وبلاگ ساخته می شوند. تاثیر این بک لینک ها قبلا بسیار خوب بود ، در حال حاضر تاثیری کمی برای سئو سایت دارند.

بک لینک شبکه های اجتماعی : شبکه های اجتماعی که اغلب با نام سوشیال ها بیشتر معروفند. جایی برای اشتراک گذاری مطالب و مولتی مدیاها است که بیشتر وبسایت ها برای جذب مخاطبین بیشتر فعالیت میکنند. بعد از اشتراک گذاری مقالات یک لینک ایجاد می شود که بک لینک شبکه های اجتماعی نام دارد. این نوع بک لینک ها بی تاثیر نبوده و بر روی سئو سایت و محتوای شما تاثیر مثبتی دارند.

بک لینک رپورتاژی : رپورتاژ آگهی معمولا از قدرت بسیاری برخوردار هستند. یک محتوای دارای متن و مولتی مدیا در صورت سفارش از خبرگذاری ها هستند، لا به لای این محتوا لینکی برای کلمه کلیدی شما داده می شود به این نوع لینک ، بک لینک رپورتاژی گفته می شود. تاثیر این نوع بک لینک بسیار بالاست.

بک لینک pbn : وب سایت های پرایویت (قابل دید عموم نیست) و از قدرت محتوایی و دامین آتوریتی بالایی برخوردار هستند. در بهترین حالت لینک بیلدینگ ازین سایت ها رپورتاژ آگهی برای سایت و کلمه خود میگیریم. به این نوع بک لینک ها ، بک لینک pbn می گوییم . تاثیر بک لینک pbn برای سئو سایت فوق العاده است.

بک لینک دانشگاهی ( رپورتاژ دانشگاهی EDU ) : سایت های دانشگاه های معتبر جهان که اغلب دانشجویان ، محققان و اساتید دانشگاه ها به این نوع سایت ها دسترسی دارند. و از قدرت فوق العاده زیادی برخوردار هستند و همچنین از دید گوگل بسیار معتبر. به لینکی که ازین سایت ها برای سایت هدف گرفته می شوند بک لینک دانشگاهی EDU گفته می شود، که بهترین حالت، بک لینک رپورتاژ آگهی است. تاثیر و قدرت این نوع بک لینک ها فوق العاده بالاست و موثر در بهبود رتبه گوگل برای کلمه کلیدی شما.

مقاله کامل درباره بک لینک

انواع بک لینک ها : بک لینک ها انواع مختلفی دارند که هر سئو کار یا وبمستری باید از آن مطلع و اطلاعات کافی برای استفاده ازش رو داشته باشند.

اینجا به انواع بک لینک ها از دید کلاه سئو (SeoHat) میپردازیم.

بک لینک چیست ؟ بک لینک چیه ؟

در کل بک لینک ها به 2 نوع اصلی تقسیم میگردند :

  1. بک لینک فالو (FOLLOW) یا دو فالو (DOFOLLOW)
  2. بک لینک نو فالو (NOFOLLOW)

در جریان کل سئو و بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجوی گوگل این دو نوع بک لینک مهمترین عامل رشد و افت و پنالتی یک وبسایت می باشد.

بعد از توضیح این دو اتریبیوت رل (rel Attribute) در اصطلاح برنامه نویسی که در ساختار های لینک استفاده می شود، به انواع بک لینک ها از تعریفی دیگر میپردازیم .

اگر از cms های آماده مانند وردپرس و جوملا یا … استفاده نمیکنید، باید با ساختار لینک ها آشنا باشید که در اینجا به گوشه ای ازین موارد اشاره میکنم .

بک لینک نوفالو nofollow ، بک لینک فالو follow

در cms های آماده که مثال زدیم این دو نوع لینک به سادگی قابل اجرا می باشد.

نمونه لینک هایی که داخل محتوا در هر سیستم مدریت محتوا یا یک پست (نوشته) استفاده می شود :

لینک فالو (Follow) یا همان (Dofollow) به صورت کد HTML به این شکل استفاده می شود.

<a href="https://poolyabi.ir/" > Title link a>
<a href="https://poolyabi.ir/" rel="Follow" > Title link a>
<a href="https://poolyabi.ir/" rel="Dofollow" > Title link a>

لینک نوفالو (Nofollow) نیز به این صورت استفاده می شود.

<a href="https://poolyabi.ir" rel="nofollow" > Title link a>

سوالی که برای مخاطبان این مقاله ممکنه پیش بیاد اینکه اصن لینک های nofollow و dofollow یا لینک فالو و نوفالو چیست ؟ و از دید گوگل چه اهمیتی داره ؟

همچنین در ادامه پرداختن به موضوع لینک و بک لینک به فرق لینک فالو و نوفالو هم میپردازیم .

بک لینک فالو چیست follow & dofollow ؟ و چه کاربردی دارد ؟

بک لینک فالو follow به چه معناست ؟ به بک لینکی میگوییم که به روبات های گوگل می فهماند این لینک را دنبال کن.

به عبارت دیگر بک لینک فالو dofollow همان پیوندی هست که داخل هر یک از نوشته هایمان به یک سری کلمات اهمیت بیشتری میدهیم و آنها را لینک میکنیم .

بک لینک فالو (follow-dofollow) چیست ؟

بک لینک فالو چه کاربردی در سئو دارد ؟ بهترین حالت لینک دهی برای داشتن سئوی داخل وبسایت لینک فالو هستش در واقع به روبات های گوگل Google میفهمانیم این لینک ارزشمند هست ، محتوایی که داخل این لینک وجود دارد رو پیگیری کن.

نکته : به این مورد دقت کنید در حالتی بک لینک فالو (Backlink follow) داخل وبسایت شما ارزشمند هست که به سایت خودتون لینک بدید.

یعنی اگر به سایت دیگری بک لینک فالو follow بدهید این ارزش و اعتباری که نوشته ی شما از دید موتورهای جستجو Google دارد به سایت لینک شده داده خواهد شد.

البته در مواردی هم موثر واقع می شود و این برمیگرده به توانایی شما در سئو کردن یک نوشته.

بک لینک نوفالو چیست یا معنی no follow چیه ؟

بک لینک نوفالو : تعریفی بسیار ساده برای لینک های نو فالو no follow وجود داره که معنی no follow بودن رو متوجه میشید.

دقیقا برعکس بک لینک فالو follow عمل می کند ، به بک لینکی میگوییم که به روبات های گوگل می فهماند این لینک را دونبال نکن.

بک لینک نوفالو چیست ؟ بک لینک چیه ؟

در واقع مواقعی که از بک لینک نوفالو nofollow استفاده میکنیم از ارزش و اعتبار آن صفحه کاسته نمی شود.

در بسیاری از موارد از بک لینک نوفالو برای کاربرها استفاده می شود ، به چه شکلی ؟

نوشته ، پست یا مقاله ای در سایتمان میخواهیم منتشر کنیم ، در لا به لای مطلبمان به کلمه ای می رسیم که میخواهیم درباره آن بیشتر توضیح دهیم مثال : بک لینک نوفالو من این عبارت رو به سایتی خارجی لینک کردم. و قصدم ازین کار این بوده که اطلاعات بیشتری به شما بدم.

روبات های گوگل Google در چنین مواقعی به اصطلاح نوشته ی من را کرال (crawl) می کنند و لینک مورد نظر را دونبال نمی کنند .

نکته : گوگل اعلام کرده این نوع لینک ها ( بک لینک نوفالو ) ارزشی برای ما ندارد ولی در مواقعی طبق تجربه شخصی دیده شده که این لینک ها به صورت غیر مستقیم تاثیراتی روی رتبه ی گوگل دارد و همیشه بی تاثیر نبوده و نیست.

در این بخش بک لینک نوفالو چیست و معنی no follow را فهمیدیم. در بخش بعدی به فرق لینک فالو و نوفالو می پردازیم که در بالا به آن اشاره کردیم.

فرق لینک فالو و نوفالو یا تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست ؟

فرق لینک فالو و نوفالو : در ظاهر این دو لینک هیج تفاوتی باهم ندارند و کاربر های عادی متوجه این موضوع نمی شوند. لینک فالو و نوفالو در ساختار اکثر مقاله ها دیده شده و استفاده میشه، مسئله ای که مورد توجه سئو کارها یا وبمستر ها میشه تفاوت لینک فالو و نوفالو هست .

یعنی ما اینجا هستیم بدانیم وقتی بک لینک فالو follow برای سایتمان بگیریم بیشتر موثره یا بک لینک نوفالو no follow ؟

فرق بین بک لینک فالو و نوفالو چیست ؟ بک لینک چیه ؟

طبعیتا بهترین لینکی که برای سایتمان میتونیم بگیریم بک لینک فالو follow یا همان دوفالو dofollow هست. لذا همه به دنبال گرفتن بک لینک موثر می باشند چون این موضوع موجب رشد و ارتقای سایت خواهد شد.

اینجاست که موضوع فرق لینک فالو و نوفالو برجسته میشه.

عده ای از سئو کاران بر این عقیده هستند که برای طبیعی جلوه دادن نزد گوگل باید درصدی به لینک فالو اختصاص بدهیم و درصدی به لینک نوفالو.

واقعیت لینک فالو و نوفالو چیست ؟ به حرف کدام سئو کار گوش دهیم ؟

شاید بزرگترین دغدغه ی خیلی از وبمسترها و سئو کارها همین تفاوت یا فرق لینک فالو و نوفالو باشه.

واقعیت این است که طبق تست های انجام شده روی این دو نوع لینک نتیجه ای که طبق تجربه به دستمان آمده لینک های nofollow و dofollow تفاوت بسیاری باهم دارند.

همانطور که در قسمت بک لینک فالو چیست توضیح دادیم. این نوع لینک ها ارزش و اعتبار صفحه و دامنه را منتقل می کنند. و در نظر گوگل از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار هستند.

بک لینک فالو در واقع قدرت مد نظر را منتقل می کند برای سایتمان و تاثیر مستقیم روی رتبه کلمه کلیدی ما در گوگل می باشد.

اما بک لینک نوفالو کاملا برعکس این مورد عمل میکند و قدرت لینک و صفحه را منتقل نمی کند.

شاید در شرایطی خاص نظریه ی ما اشتباه به نظر بیاید. ولی همانطور که در بالا در بخش بک لینک نوفالو چیست اشاره کردم، بک لینک نوفالو no follow در شرایطی مورد توجه قرار میگیره.

تفاوت بک لینک فالو و نو فالو چیست ؟ بک لینک چیه ؟

مثال : موقع ترک روبات های گوگل از یک صفحه ی سایت که بک لینک نو فالو وجود دارد و درصد بالایی از کاربرها روی این لینک کلیک کردند. گاها طبق تعریف الگوریتم گوگل این لینک با ارزش شمرده شده و باعث افزایش رتبه گوگل می شود.

از این نظر که باید درصده لینک هایی که برای سایتمان می سازیم فالو و نوفالو باید مشخص باشد به نظر اشتباه است. و بعد از 3 الی 6 ماه این مورد اصلا نیاز و قابل به کنترل نیست.

نتیجه میگیریم

بعد از محبوب شدن یک سایت در هر حالتی از هر دو نوع لینک فالو و نوفالو دریافت خواهد کرد و شما باید تلاش کنید بک لینک فالو follow بیشتر دریافت کنید تا بک لینک نوفالو nofollow .

فرق و تفاوت بک لینک فالو و نوفالو همین بود در ادامه با انواع بک لینک ها از دید سئو کارها صحبت میکنیم . با کلاه سئو (SeoHat) همراه باشید.

انواع بک لینک ها از دید سئو کارها

انواع بک لینک ها را از دید سئو کارها بررسی میکنیم. سعی میکنم برای هر نوع بک لینک توضیح مختصری ارائه بدم

  • بک لینک پروفایلی
  • بک لینک فرومی
  • بک لینک کامنتی
  • بک لینک وبلاگی
  • بک لینک شبکه های اجتماعی
  • بک لینک رپورتاژی
  • بک لینک pbn
  • بک لینک دانشگاهی (رپورتاژ دانشگاهی EDU)

اینها یک سری اصطلاحاتی هستن که از زبان سئو کارها می شنوید یا خواهید شنید.

قبل از پرداختن به اصطلاحات بک لینک توجه کنید که همه به اهمیت رپورتاژ آگهی تاکید دارند و گرفتن رپورتاژ به عنوان یک ، بک لینک موثر و مهم تاثیرگذار مطرح است. با این مقدمه ، مهم ترین اصطلاحات بین سئوکاران عبارتند از:

بک لینک پروفایلی : همینطور که از نامش پیداست به بک لینکی که در پروفایل سایتی قابل ایندکس شدن هستن درج می شود بک لینک پروفایلی میگویند. درصد بالایی از این نوع بک لینک ها نوفالو (No Follow) هستن و در صورت فالو (follow) تاثیر خیلی کمی برای سئو سایت دارند. باالعکس بعضی اوقات دیده شده بسیار مضرر هستن در تعداد بالا.

بک لینک فرومی : بک لینک های فرومی در این نوع بک لینک ها ، سئو کار به دونبال انجمن هایی هست که فعالیت کاربرانشان نسبتا بالاست و شانس کلیک کاربر روی لینک های تبلیغاتی هست . بک لینک فرومی تاثیر خاصی روی سئو سایت شما ندارد . ولی شاید با یک متن جذاب بتوانید کاربر جدیدی را به سایت و کسب و کارتان اضافه کنید.

بک لینک کامنتی : به هر نوع لینکی که در انتهای هر محتوای یک وب سایت به وسیله کاربران آن سایت ایجاد می شود بک لینک کامنتی می گویند. این نوع بک لینک ها اکثرا به صورت نوفالو و درصدی پایین فالو می باشند. در شرایطی این نوع بک لینک ها بسیار موثر برای سئو سایت هست.

بک لینک وبلاگی : برای قوی کردن سایت یک سری وبلاگ ساخته می شود و داخل آن بک لینک ؛ به این نوع بک لینک ها بک لینک وبلاگی می گویند. این نوع بک لینک در قسمت های مختلف وبلاگ ساخته می شوند. تاثیر این بک لینک ها قبلا بسیار خوب بود ، در حال حاضر تاثیری کمی برای سئو سایت دارند.

بک لینک شبکه های اجتماعی : شبکه های اجتماعی که اغلب با نام سوشیال ها بیشتر معروفند. جایی برای اشتراک گذاری مطالب و مولتی مدیاها است که بیشتر وبسایت ها برای جذب مخاطبین بیشتر فعالیت میکنند. بعد از اشتراک گذاری مقالات یک لینک ایجاد می شود که بک لینک شبکه های اجتماعی نام دارد. این نوع بک لینک ها بی تاثیر نبوده و بر روی سئو سایت و محتوای شما تاثیر مثبتی دارند.

بک لینک رپورتاژی : رپورتاژ آگهی معمولا از قدرت بسیاری برخوردار هستند. یک محتوای دارای متن و مولتی مدیا در صورت سفارش از خبرگذاری ها هستند، لا به لای این محتوا لینکی برای کلمه کلیدی شما داده می شود به این نوع لینک ، بک لینک رپورتاژی گفته می شود. تاثیر این نوع بک لینک بسیار بالاست.

بک لینک pbn : وب سایت های پرایویت (قابل دید عموم نیست) و از قدرت محتوایی و دامین آتوریتی بالایی برخوردار هستند. در بهترین حالت لینک بیلدینگ ازین سایت ها رپورتاژ آگهی برای سایت و کلمه خود میگیریم. به این نوع بک لینک ها ، بک لینک pbn می گوییم . تاثیر بک لینک pbn برای سئو سایت فوق العاده است.

بک لینک دانشگاهی ( رپورتاژ دانشگاهی EDU ) : سایت های دانشگاه های معتبر جهان که اغلب دانشجویان ، محققان و اساتید دانشگاه ها به این نوع سایت ها دسترسی دارند. و از قدرت فوق العاده زیادی برخوردار هستند و همچنین از دید گوگل بسیار معتبر. به لینکی که ازین سایت ها برای سایت هدف گرفته می شوند بک لینک دانشگاهی EDU گفته می شود، که بهترین حالت، بک لینک رپورتاژ آگهی است. تاثیر و قدرت این نوع بک لینک ها فوق العاده بالاست و موثر در بهبود رتبه گوگل برای کلمه کلیدی شما.

نظرات این مطلب
این نظر توسط رنگ روغن در تاریخ 12:33 و 2021/1/9 دقیقه ارسال شده است

متن کاربردی بود

این نظر توسط کلسیم کربنات در تاریخ 12:28 و 2021/1/9 دقیقه ارسال شده است

ممنونم خوب بود

این نظر توسط سوکرالوز در تاریخ 21:23 و 2021/1/6 دقیقه ارسال شده است

ممنون بابت توضیحات خوبتون


تعداد صفحات : -1

درباره ما
کسب درآمد اینترنتی ، کسب و کار خانگی ، استخدام ، کاریابی ، همکاری در فروش ، کسب درآمد از کلیک ، رپورتاژ آگهی ،
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 912
  • بازدید کلی : 9476
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی