loading...

آموزش کسب درآمد اینترنتی و کسب ثروت

بازدید : 7
دوشنبه 20 آذر 1402 زمان : 8:23

تواناشو و یک مقاله دیگر درباره کسب و کار خانگی . کسب و کار خانگی با لپ تاپ یکی از جدیدترین راه‌های کسب درآمد در منزل است. بسیاری از افراد لپ تاپ خود را تنها برای انجام کارهای شخصی می‌دانند و اطلاعی از این سرمایه بزرگ که می‌توانند با آن کسب درآمد کنند، ندارند. بسیاری از مشاغل خانگی و کارهایی هستند که تنها سرمایه آنها، لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی است. با استفاده از این وسیله که عصای دست بسیاری از افراد برای انجام کوچکترین امور گرفته تا پروژه‌های آنچنانی است، می‌توانید درآمد خوبی به دست آورید. کسب و کار خانگی با لپ تاپ می‌تواند برای شما کمک خرج بزرگی به حساب آید و از طریق آن به درآمد بالایی برسید. در این مقاله ما شما را با راه‌های کسب درآمد از طریق لپ تاپ آشنا می‌کنیم. همچنین راه کارهایی را پیش روی شما قرار می‌دهیم، که بتوانید با آن درآمد بالایی داشته باشید. تنها با سرمایه اولیه لپ تاپ و اینترنت می‌توانید به اندازه یک کارمند یا حتی بیشتر در خانه خود درآمد به دست آورید. این ایده‌ها می‌تواند شما را به یک کارآفرین برتر تبدیل کند که در خانه خود و با کمترین تجهیزات آن را راه اندازی کرده‌اید. این ایده ها عبارتند از:

1- تولید محتوا، شغلی با درآمد بالا

شاید شما نیز تاکنون برای موارد مختلفی در گوگل جستجو کرده‌اید و با مقالات متعددی در زمینه‌های مختلف روبرو شده‌اید و برایتان سوال شده که چه کسی این مقالات را تهیه می‌کند. با افزایش تعداد کاربران گوگل و جستجوهایی که افراد در طول روز برای موارد مختلف انجام می‌دهند، سایت‌ها برای اینکه بتوانند جایگاه خود را در بین رقبای خود حفظ کنند، نیاز به افرادی دارند که بتواند برایشان مقاله بنویسد. تولید کننده محتوا در واقع یعنی فردی که در مورد عناوین مختلف بتواند اطلاعاتی را جمع آوری کرده و مطلب جامعی را از آن به صورت مقاله، توضیحات محصول و غیره بنویسد. شما نیز می‌توانید با استفاده از مهارت‌های نوشتاری خود به این کار روی آورید.

بزرگترین سرمایه در تولید محتوا، دانش کافی در مورد سئو است

برای اینکه شما نیز کسب و کار خانگی با لپ تاپ خود را در زمینه تولید محتوا آغاز کنید، باید دانش کافی در مورد سئوگذاری هر متن، محصول ومقاله در سایت داشته باشید. دسترسی به اینترنت اولین سرمایه ای است که پس از لپ تاپ برای کسب و کار خانگی تولید محتوا نیاز دارید. برای اینکه بتوانید در مورد عناوینی که به شما داده می‌شود کلمات کلیدی مناسب و اطلاعات جامعی به دست آورید باید به شبکه بزرگ اینترنت متصل شوید.

در مورد اینکه چه مقدار درآمد در این کسب و کار به دست می‌آورید، تنها بستگی به میزان فعالیت شما دارد و اینکه چه مقدار از وقت خود را می‌توانید صرف آن کنید.

از کجا شروع کنم؟

شاید شما نیز دوست داشته باشید به این کار روی آورید و کسب و کار خانگی با لپ تاپ را در این راه شروع کنید اما نمی‌دانید که از کجا باید مشتریان خود را به دست آورید. راه حل بسیار ساده است! شما می‌توانید به سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند سر بزنید و رزومه خود را در اختیار آنها قرار دهید. البته باید در ابتدای راه مبلغ دستمزد خود را پایین در نظر بگیرید و با مبالغ کم پروژه‌های سایت‌های معتبر را قبول کنید. این کار در بالا رفتن شانس اعطای پروژه بسیار مهم است. اما همیشه به این ترتیب نخواهد بود و تولید کننده‌های محتوای حرفه ای درآمد و دستمزد بالاتری نسبت به دیگر فعالان این رشته دریافت می‌کنند.

سایت های فریلنسری برای اینکه مشتریان به شما مراجعه کنند:

  • انجام میدم
  • پونیشا

کافیه پروفایل قوی تو این سایت ها راه اندازی کنین

2- وبلاگ نویسی (بلاگر) شغلی مناسب نویسندگان

بسیاری از افراد در خود حس نویسندگی و اشتراک تجربیات در زمینه‌های مختلف را می‌بینند و دوست دارند از این طریق کسب درآمد داشته باشند. این افراد شاید در زمینه‌هایی مانند داستان نویسی یا شعر استعداد داشته و تمایل دارند که آن را به افراد دیگر نیز نشان بدهند. برای این نویسندگان با استعداد کسب و کار خانگی با لپ تاپ از طریق وبلاگ نویسی بهترین گزینه محسوب می‌شود.

شما می‌توانید در وبلاگ نویسی و جذب کاربران زیاد به درآمد بالایی دست پیدا کنید. این نوع از کسب و کار خانگی با لپ تاپ برای افرادی که دارای روحیه لطیفی هستند و می‌دانند که مطالبشان برای دیگران جذاب است، بهترین شغل می‌تواند باشد. با ایجاد یک وبلاگ و جذب کاربران زیاد شما می‌توانید تبلیغات متنوعی را از دیگر سایت‌ها قبول کرده و به ازای آن مبلغی را دریافت کنید. میزان این مبلغ بسته به نوع تبلیغ، جای نمایش و میزان نمایش آن متغیر است. لازم است بدانید که در کل درآمد جذب تبلیغات به شرط تعداد کاربران زیاد و فعال بسیار بالا و چشمگیر خواهد بود. ضمن آنکه کار اصلی شما با روحیه‌تان سازگار است و مورد علاقه‌تان خواهد بود. فقط یادتان باشد که باید ایده و دیدگاه خاصی را برای مخاطبان به تصویر بکشید.

گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی

برای اینکه شما بتوانید در این زمینه موفق شوید باید در ابتدای راه انتظاری برای کسب درآمد نداشته باشید و صبر کنید تا کاربران شما بیشتر شوند. حتی در این راه میت‌وانید وبلاگ خود را در سایت‌های دیگر تبلیغ کنید تا افراد بیشتری به وبلاگ شما جذب شوند. برای اینکه بتوانید افراد بیشتری را به وبلاگ خود جذب کنید راه‌های خلاقانه‌ای را به کار ببرید و هر روز مطالب جدید به آن اضافه کنید. به روز رسانی مطالب در وبلاگ نویسی رمز موفقیت آن است. با این روش شما میت‌وانید در کنار کاری که دوست دارید، به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است؟

افرادی که وبلاگ نویس خوبی هستند و این کار را به صورت مداوم انجام می‌دهند، دارای درآمدی بالای دو میلیون تومان در ماه هستند. با استفاده از کاربران زیادی که دارید می‌توانید تبلیغات بیشتری را در وبلاگ خود قرار داده و از این طریق درآمد خود را نیز بالا ببرید. در این نوع از کسب و کار خانگی با لپ تاپ می‌توانید همه مواردی که علاقه دارید را در کار خود جای دهید و حتی تبلیغاتی که به وبلاگ شما پیشنهاد داده می‌شود را انتخاب کنید.

در گام اول یک سایت شخصی وردپرسی راه اندازی کنید. در گام دوم شروع به نوشتن ایده ها و دیدگاه و تجربه هاتان کنید.

3- طراحی شعار تبلیغاتی

چه کسی اولین بار به فکر «امرسان، زیبا جادار، مطمئن» افتاد؟

شاید شما نیز ایده‌هایی برای شعار تبلیغاتی یک محصول یا برند داشته باشید ولی تا به حال آنها را برای کسی بازگو نکرده باشید. شعارهای تبلیغاتی که در ذهن بسیاری از افراد ماندگار مانده و شاید تا آخر عمر آن را فراموش نکنند؛ شغل تبلیغ نویسی برای این منظور به وجود آمده است.

در سایت‌های مختلف به دلیل اینکه شباهت کالاها وجود دارد و ممکن است که چند سایت به صورت یکسان کالاهایی را با قیمت برابر عرضه کنند، به فکر ایجاد شعار تبلیغاتی متفاوت افتادند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. در این کار اگر شما نیز فکر می‌کنید که استعداد دارید، میتوانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

در تبلیغ نویسی چه کار باید انجام دهیم؟

اگر شما نیز مجذوب این نوع کسب و کار خانگی با لپ تاپ شده اید، باید بدانید که در این شغل، برای هر محصولی که در اختیار شما قرار می‌گیرد باید، شعار تبلیغاتی مناسب، صفحه ای که بتواند مشتری را جذب کند، نوشتن درباره قابلیت‌های هر محصول و همچنین عکس‌های جذاب بسازید.

راستی وب سایت تواناشو یک محصول آموزشی تبلیغ نویسی دارد که می توانید با تهیه آن در این بخش حرفه ای شوید.

4- فریلنسینگ کسب و کار خانگی با لپ تاپ تنبل هاست

بسیاری از افراد علاقه دارند که زمان انجام کارها را به انتخاب خود تعیین کنندد. به این معنی که هر گاه وقت اضافی داشته باشند، بتوانند پروژه بگیرند. این نوع کار برای افرادی مناسب است که دانشجو هستند یا اینکه به دنبال شغل دوم هستند. با استفاده از مهارت‌هایی که در زمینه برنامه نویسی، ترجمه، گرافیک یا طراحی وب دارید، می‌توانید پروژه‌هایی که به آنها علاقه دارید را انتخاب کنید. اگر اطلاعات بیشتری درباره فریلنسر می خواهید بدانید اینجا کلیک کنید

سایت‌های خارج از ایران، منبع درآمد بالا

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می‌توانید منبع درآمد خود را در خارج از ایران قرار دهید. سایت‌های انگلیسی زبان خارج از ایران، بهترین منبع درآمد برای فریلنسرها محسوب می‌شوند. حتماً دلیل آن را هم می دانید، به خاطر ما به التفاوت قیمت ارز این روش برای شما که به انگلیسی مسلط هستید درآمد بیشتری را به همراه خواهد داشت. جالب است بدانید که بسیاری از هندی‌ها برای کار خود از سایت‌های فریلنسری استفاده می‌کنند.

5- مدیریت صفحه‌های اجتماعی

همه ما ساعاتی از روز را در صفحه‌های مجازی و اجتماعی می‌گذرانیم و شاید خیلی از خریدهای خود را از اینستاگرام تهیه می‌کنیم. در این خریدها برخوردی که مدیران صفحه‌های اجتماعی دارند، میزان فعالیتی که در طول روز برای صفحه‌های اجتماعی خود مانند اینستاگرام و تلگرام می‌کنند، ما را برای خرید کردن یا حتی آنفالو و بلاک کردن سوق می‌دهد. پیج‌هایی که کاربران بالایی دارند و برای فروش محصولات خود تبلیغات ویژه ای می‌کنند، افراد را برای خرید کردن از خود تشویق می‌کنند.

مدیران یک پیج اینستاگرام میتوانند بر روی کاربران خود تأثیرات زیادی بگذارند و برای کسب و کار خود سودهای زیادی به همراه بیاورند. وظیفه یک مدیر صفحه اجتماعی، جذب افراد و تشویق آنها برای خرید کردن یا حتی ایجاد ارتباط بین کاربران و پیج است.

با اینستاگرام پول پارو کن

اگر فردی هستید که در طول روز زیاد به صفحه‌های اجتماعی سر میزنید و علاقه دارید در این زمینه کسب درآمد داشته باشید می‌توانید در شغل مدیریت صفحه‌های اجتماعی مهارت‌های خود را محک بزنید. برای اینکه بتوانید در این شغل به درآمد خوبی برسید و موفق باشید، باید اصولی که برای پست گذاشتن در این شبکه‌ها وجود دارد را بدانید.

معمولاً افراد در ساعاتی از روز بیشتر به اینستاگرام سر می‌زنند یا اینکه در روزهای خاصی از هفته فعالیت کاربران کمتر می‌شود، با دانش در این زمینه می‌توانید یک مدیر خوب صفحه‌های اجتماعی باشید و کسب وکار خانگی با لپ تاپ شما با موفقیت ادامه پیدا می‌کند.

6- پشتیبانی سایتها

برای اینکه سایت‌ها بتوانند در طول دوران کاری خود، به خوبی عمل کنند نیاز دارند تا فرد یا گروهی نیازهای فنی ، به روز رسانی مطالب یا اشکالاتی که ممکن است برای آن پیش بیاید را رفع کنند و تغییراتی که لازم است را در آن اعمال کنند. برای اینکه سایتی بدون مشکل به کار خود ادامه دهد، نیاز به فردی دارد که مدام به آن دسترسی داشته باشد و نیازهای آن بررسی و با توجه به تشخیص خود آن را برطرف کند. پشتیبانی سایت به دو دسته تقسیم میشود:

پشتیبانی فنی:

در این نوع از پپشتیبانی افرادی که دارای مهارت‌های تخصصی در زمینه برنامه نویسی و نگهداری وب سایت هستند، باید به مشکلات فنی که برای هر سایتی پیش می‌آید را پاسخگو باشند. این مشکلات موجب می‌شود که سایت از دسترس کاربران خارج شود،هرکر یا ویروس به آن راه پیدا کند. اگر شما در این زمینه تخصص و تجربه دارید، می‌توانید به این کار روی آورید و کسب و کار خانگی با لپ تاپ خود را راه اندازی کنید.

پشتیبانی محتوایی:

در پشتیبانی محتوایی، افرادی وجود دارند که محتوای داخلی سایت را بررسی می‌کنند و در تاریخ‌های معین شده، پست‌هایی قرار دهند. در واقع به روز رسانی سایت و مطالبی که در آن قرار دارد، وظیفه آنها است. اگر شما در زمینه فنی سایت‌ها تخصص ندارید، می‌توانید کار خود را در این زمینه آغاز کنید. در پشتیانی محتوایی سایت، باید با فضای ورد پرس
(یا پنل مربوطه) و سئو گذاری سایت، آشنا باشید.

7- ایجاد سایت فروشگاهی

لذت خرید کردن در همه انسان‌ها و البته در خانم‌ها به صورت چشمگیری وجود دارد. همه افراد دوست دارند که در طول سال وسایل خود را ارتقا دهند یا اینکه لوازمی که به آنها علاقه دارند را خریداری کنند. امروزه بسیاری از افراد کالاهای خود را از سایت‌ها به صورت غیر حضوری خریداری می‌کنند که دردسرهای خرید به صورت حضوری را ندارد و کالای خریداری شده را در درب منزل تحویل می‌گیرند.

شاید شما نیز این تجربه را داشته باشید و برای شما نیز این نوع خرید لذت بخش باشد. آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که شما نیز فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید؟

با طراحی یک سایت که برای شما تقریبا 2-5 میلیون تومان هزینه دارد ، خرید تعداد محدودی کالا یا تولید آنها می‌توانید این کسب و کار خانگی با لپ تاپ را راه اندازی کنید. برای اینکه در آغاز کار خود سرمایه کمتری را هزینه کنید، می‌توانید با کالاها و محصولاتی که در بازار موجود است، شروع کنید. لازم است برای شروع از کالاهایی که می‌خواهید در فروشگاه خود عرضه کنید، عکاسی کرده تا مشتری اطلاعات ملموس‌تری از کالای شما در اختیار داشته باشد.

چطوری برای کسب و کار خانگی با لپ تاپ مشتری پیدا کنم؟

تمامی فروشگا‌ های واقعی و مجازی با استفاده از تبلیغات می‌توانند به موفقیت برسند. فروشگاه اینترنتی شما نیز باید این اصل را رعایت کند و برای جذب مشتری تبلیغات زیادی در سایت‌های گوناگون قرار دهد. در این زمینه باید تمامی سایت‌هایی که دارای کاربران زیادی است را شناسایی کرده و تبلیغات کسب و کار خود را به آنها بسپارید.

درآمد کسب و کار خانگی با لپ تاپ وسوسه کننده است

می‌توان گفت که تعداد زیادی کسب و کار خانگی با لپ تاپ برای روحیات و سلایق مختلف وجود دارد و هر فردی می‌تواند در این نوع کسب و کار به درآمدزایی برسد. تنها کافی است که مهارت‌ها و علایق خود را در نظر بگیرید و برای آنها کاری مناسب پیدا کنید. با پیشرفت اینترنت و کاربردهایی که لپ تاپ دارد، می‌توانید شغلی دائمی و پر سود داشته باشید. شغلی که شاید تا کنون به فکر انجام دادن آن نبودید.

لپ تاپ تان را دریابید

کسب و کار خانگی با لپ تاپ می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک شغل دوم هستند نیز مناسب باشد. بسیاری از افراد از حضور پیدا کردن در محل کار خسته شده‌اند یا اینکه هزینه‌های رفت و آمد برای سرکار رفتن به آنها فشار می‌آورد، این افزاد به راحتی می‌توانند از کسب وکار خانگی با لپ تاپ به درآمد برسند. فهرست کسب و کارهای خانگی با لپ تاپ نامحدود است اما این کسب و کارهایی که عنوان شد جزو پردرآمدترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها هستند.

تواناشو و یک مقاله دیگر درباره کسب و کار خانگی . کسب و کار خانگی با لپ تاپ یکی از جدیدترین راه‌های کسب درآمد در منزل است. بسیاری از افراد لپ تاپ خود را تنها برای انجام کارهای شخصی می‌دانند و اطلاعی از این سرمایه بزرگ که می‌توانند با آن کسب درآمد کنند، ندارند. بسیاری از مشاغل خانگی و کارهایی هستند که تنها سرمایه آنها، لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی است. با استفاده از این وسیله که عصای دست بسیاری از افراد برای انجام کوچکترین امور گرفته تا پروژه‌های آنچنانی است، می‌توانید درآمد خوبی به دست آورید. کسب و کار خانگی با لپ تاپ می‌تواند برای شما کمک خرج بزرگی به حساب آید و از طریق آن به درآمد بالایی برسید. در این مقاله ما شما را با راه‌های کسب درآمد از طریق لپ تاپ آشنا می‌کنیم. همچنین راه کارهایی را پیش روی شما قرار می‌دهیم، که بتوانید با آن درآمد بالایی داشته باشید. تنها با سرمایه اولیه لپ تاپ و اینترنت می‌توانید به اندازه یک کارمند یا حتی بیشتر در خانه خود درآمد به دست آورید. این ایده‌ها می‌تواند شما را به یک کارآفرین برتر تبدیل کند که در خانه خود و با کمترین تجهیزات آن را راه اندازی کرده‌اید. این ایده ها عبارتند از:

1- تولید محتوا، شغلی با درآمد بالا

شاید شما نیز تاکنون برای موارد مختلفی در گوگل جستجو کرده‌اید و با مقالات متعددی در زمینه‌های مختلف روبرو شده‌اید و برایتان سوال شده که چه کسی این مقالات را تهیه می‌کند. با افزایش تعداد کاربران گوگل و جستجوهایی که افراد در طول روز برای موارد مختلف انجام می‌دهند، سایت‌ها برای اینکه بتوانند جایگاه خود را در بین رقبای خود حفظ کنند، نیاز به افرادی دارند که بتواند برایشان مقاله بنویسد. تولید کننده محتوا در واقع یعنی فردی که در مورد عناوین مختلف بتواند اطلاعاتی را جمع آوری کرده و مطلب جامعی را از آن به صورت مقاله، توضیحات محصول و غیره بنویسد. شما نیز می‌توانید با استفاده از مهارت‌های نوشتاری خود به این کار روی آورید.

بزرگترین سرمایه در تولید محتوا، دانش کافی در مورد سئو است

برای اینکه شما نیز کسب و کار خانگی با لپ تاپ خود را در زمینه تولید محتوا آغاز کنید، باید دانش کافی در مورد سئوگذاری هر متن، محصول ومقاله در سایت داشته باشید. دسترسی به اینترنت اولین سرمایه ای است که پس از لپ تاپ برای کسب و کار خانگی تولید محتوا نیاز دارید. برای اینکه بتوانید در مورد عناوینی که به شما داده می‌شود کلمات کلیدی مناسب و اطلاعات جامعی به دست آورید باید به شبکه بزرگ اینترنت متصل شوید.

در مورد اینکه چه مقدار درآمد در این کسب و کار به دست می‌آورید، تنها بستگی به میزان فعالیت شما دارد و اینکه چه مقدار از وقت خود را می‌توانید صرف آن کنید.

از کجا شروع کنم؟

شاید شما نیز دوست داشته باشید به این کار روی آورید و کسب و کار خانگی با لپ تاپ را در این راه شروع کنید اما نمی‌دانید که از کجا باید مشتریان خود را به دست آورید. راه حل بسیار ساده است! شما می‌توانید به سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند سر بزنید و رزومه خود را در اختیار آنها قرار دهید. البته باید در ابتدای راه مبلغ دستمزد خود را پایین در نظر بگیرید و با مبالغ کم پروژه‌های سایت‌های معتبر را قبول کنید. این کار در بالا رفتن شانس اعطای پروژه بسیار مهم است. اما همیشه به این ترتیب نخواهد بود و تولید کننده‌های محتوای حرفه ای درآمد و دستمزد بالاتری نسبت به دیگر فعالان این رشته دریافت می‌کنند.

سایت های فریلنسری برای اینکه مشتریان به شما مراجعه کنند:

  • انجام میدم
  • پونیشا

کافیه پروفایل قوی تو این سایت ها راه اندازی کنین

2- وبلاگ نویسی (بلاگر) شغلی مناسب نویسندگان

بسیاری از افراد در خود حس نویسندگی و اشتراک تجربیات در زمینه‌های مختلف را می‌بینند و دوست دارند از این طریق کسب درآمد داشته باشند. این افراد شاید در زمینه‌هایی مانند داستان نویسی یا شعر استعداد داشته و تمایل دارند که آن را به افراد دیگر نیز نشان بدهند. برای این نویسندگان با استعداد کسب و کار خانگی با لپ تاپ از طریق وبلاگ نویسی بهترین گزینه محسوب می‌شود.

شما می‌توانید در وبلاگ نویسی و جذب کاربران زیاد به درآمد بالایی دست پیدا کنید. این نوع از کسب و کار خانگی با لپ تاپ برای افرادی که دارای روحیه لطیفی هستند و می‌دانند که مطالبشان برای دیگران جذاب است، بهترین شغل می‌تواند باشد. با ایجاد یک وبلاگ و جذب کاربران زیاد شما می‌توانید تبلیغات متنوعی را از دیگر سایت‌ها قبول کرده و به ازای آن مبلغی را دریافت کنید. میزان این مبلغ بسته به نوع تبلیغ، جای نمایش و میزان نمایش آن متغیر است. لازم است بدانید که در کل درآمد جذب تبلیغات به شرط تعداد کاربران زیاد و فعال بسیار بالا و چشمگیر خواهد بود. ضمن آنکه کار اصلی شما با روحیه‌تان سازگار است و مورد علاقه‌تان خواهد بود. فقط یادتان باشد که باید ایده و دیدگاه خاصی را برای مخاطبان به تصویر بکشید.

گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی

برای اینکه شما بتوانید در این زمینه موفق شوید باید در ابتدای راه انتظاری برای کسب درآمد نداشته باشید و صبر کنید تا کاربران شما بیشتر شوند. حتی در این راه میت‌وانید وبلاگ خود را در سایت‌های دیگر تبلیغ کنید تا افراد بیشتری به وبلاگ شما جذب شوند. برای اینکه بتوانید افراد بیشتری را به وبلاگ خود جذب کنید راه‌های خلاقانه‌ای را به کار ببرید و هر روز مطالب جدید به آن اضافه کنید. به روز رسانی مطالب در وبلاگ نویسی رمز موفقیت آن است. با این روش شما میت‌وانید در کنار کاری که دوست دارید، به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است؟

افرادی که وبلاگ نویس خوبی هستند و این کار را به صورت مداوم انجام می‌دهند، دارای درآمدی بالای دو میلیون تومان در ماه هستند. با استفاده از کاربران زیادی که دارید می‌توانید تبلیغات بیشتری را در وبلاگ خود قرار داده و از این طریق درآمد خود را نیز بالا ببرید. در این نوع از کسب و کار خانگی با لپ تاپ می‌توانید همه مواردی که علاقه دارید را در کار خود جای دهید و حتی تبلیغاتی که به وبلاگ شما پیشنهاد داده می‌شود را انتخاب کنید.

در گام اول یک سایت شخصی وردپرسی راه اندازی کنید. در گام دوم شروع به نوشتن ایده ها و دیدگاه و تجربه هاتان کنید.

3- طراحی شعار تبلیغاتی

چه کسی اولین بار به فکر «امرسان، زیبا جادار، مطمئن» افتاد؟

شاید شما نیز ایده‌هایی برای شعار تبلیغاتی یک محصول یا برند داشته باشید ولی تا به حال آنها را برای کسی بازگو نکرده باشید. شعارهای تبلیغاتی که در ذهن بسیاری از افراد ماندگار مانده و شاید تا آخر عمر آن را فراموش نکنند؛ شغل تبلیغ نویسی برای این منظور به وجود آمده است.

در سایت‌های مختلف به دلیل اینکه شباهت کالاها وجود دارد و ممکن است که چند سایت به صورت یکسان کالاهایی را با قیمت برابر عرضه کنند، به فکر ایجاد شعار تبلیغاتی متفاوت افتادند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. در این کار اگر شما نیز فکر می‌کنید که استعداد دارید، میتوانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

در تبلیغ نویسی چه کار باید انجام دهیم؟

اگر شما نیز مجذوب این نوع کسب و کار خانگی با لپ تاپ شده اید، باید بدانید که در این شغل، برای هر محصولی که در اختیار شما قرار می‌گیرد باید، شعار تبلیغاتی مناسب، صفحه ای که بتواند مشتری را جذب کند، نوشتن درباره قابلیت‌های هر محصول و همچنین عکس‌های جذاب بسازید.

راستی وب سایت تواناشو یک محصول آموزشی تبلیغ نویسی دارد که می توانید با تهیه آن در این بخش حرفه ای شوید.

4- فریلنسینگ کسب و کار خانگی با لپ تاپ تنبل هاست

بسیاری از افراد علاقه دارند که زمان انجام کارها را به انتخاب خود تعیین کنندد. به این معنی که هر گاه وقت اضافی داشته باشند، بتوانند پروژه بگیرند. این نوع کار برای افرادی مناسب است که دانشجو هستند یا اینکه به دنبال شغل دوم هستند. با استفاده از مهارت‌هایی که در زمینه برنامه نویسی، ترجمه، گرافیک یا طراحی وب دارید، می‌توانید پروژه‌هایی که به آنها علاقه دارید را انتخاب کنید. اگر اطلاعات بیشتری درباره فریلنسر می خواهید بدانید اینجا کلیک کنید

سایت‌های خارج از ایران، منبع درآمد بالا

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می‌توانید منبع درآمد خود را در خارج از ایران قرار دهید. سایت‌های انگلیسی زبان خارج از ایران، بهترین منبع درآمد برای فریلنسرها محسوب می‌شوند. حتماً دلیل آن را هم می دانید، به خاطر ما به التفاوت قیمت ارز این روش برای شما که به انگلیسی مسلط هستید درآمد بیشتری را به همراه خواهد داشت. جالب است بدانید که بسیاری از هندی‌ها برای کار خود از سایت‌های فریلنسری استفاده می‌کنند.

5- مدیریت صفحه‌های اجتماعی

همه ما ساعاتی از روز را در صفحه‌های مجازی و اجتماعی می‌گذرانیم و شاید خیلی از خریدهای خود را از اینستاگرام تهیه می‌کنیم. در این خریدها برخوردی که مدیران صفحه‌های اجتماعی دارند، میزان فعالیتی که در طول روز برای صفحه‌های اجتماعی خود مانند اینستاگرام و تلگرام می‌کنند، ما را برای خرید کردن یا حتی آنفالو و بلاک کردن سوق می‌دهد. پیج‌هایی که کاربران بالایی دارند و برای فروش محصولات خود تبلیغات ویژه ای می‌کنند، افراد را برای خرید کردن از خود تشویق می‌کنند.

مدیران یک پیج اینستاگرام میتوانند بر روی کاربران خود تأثیرات زیادی بگذارند و برای کسب و کار خود سودهای زیادی به همراه بیاورند. وظیفه یک مدیر صفحه اجتماعی، جذب افراد و تشویق آنها برای خرید کردن یا حتی ایجاد ارتباط بین کاربران و پیج است.

با اینستاگرام پول پارو کن

اگر فردی هستید که در طول روز زیاد به صفحه‌های اجتماعی سر میزنید و علاقه دارید در این زمینه کسب درآمد داشته باشید می‌توانید در شغل مدیریت صفحه‌های اجتماعی مهارت‌های خود را محک بزنید. برای اینکه بتوانید در این شغل به درآمد خوبی برسید و موفق باشید، باید اصولی که برای پست گذاشتن در این شبکه‌ها وجود دارد را بدانید.

معمولاً افراد در ساعاتی از روز بیشتر به اینستاگرام سر می‌زنند یا اینکه در روزهای خاصی از هفته فعالیت کاربران کمتر می‌شود، با دانش در این زمینه می‌توانید یک مدیر خوب صفحه‌های اجتماعی باشید و کسب وکار خانگی با لپ تاپ شما با موفقیت ادامه پیدا می‌کند.

6- پشتیبانی سایتها

برای اینکه سایت‌ها بتوانند در طول دوران کاری خود، به خوبی عمل کنند نیاز دارند تا فرد یا گروهی نیازهای فنی ، به روز رسانی مطالب یا اشکالاتی که ممکن است برای آن پیش بیاید را رفع کنند و تغییراتی که لازم است را در آن اعمال کنند. برای اینکه سایتی بدون مشکل به کار خود ادامه دهد، نیاز به فردی دارد که مدام به آن دسترسی داشته باشد و نیازهای آن بررسی و با توجه به تشخیص خود آن را برطرف کند. پشتیبانی سایت به دو دسته تقسیم میشود:

پشتیبانی فنی:

در این نوع از پپشتیبانی افرادی که دارای مهارت‌های تخصصی در زمینه برنامه نویسی و نگهداری وب سایت هستند، باید به مشکلات فنی که برای هر سایتی پیش می‌آید را پاسخگو باشند. این مشکلات موجب می‌شود که سایت از دسترس کاربران خارج شود،هرکر یا ویروس به آن راه پیدا کند. اگر شما در این زمینه تخصص و تجربه دارید، می‌توانید به این کار روی آورید و کسب و کار خانگی با لپ تاپ خود را راه اندازی کنید.

پشتیبانی محتوایی:

در پشتیبانی محتوایی، افرادی وجود دارند که محتوای داخلی سایت را بررسی می‌کنند و در تاریخ‌های معین شده، پست‌هایی قرار دهند. در واقع به روز رسانی سایت و مطالبی که در آن قرار دارد، وظیفه آنها است. اگر شما در زمینه فنی سایت‌ها تخصص ندارید، می‌توانید کار خود را در این زمینه آغاز کنید. در پشتیانی محتوایی سایت، باید با فضای ورد پرس
(یا پنل مربوطه) و سئو گذاری سایت، آشنا باشید.

7- ایجاد سایت فروشگاهی

لذت خرید کردن در همه انسان‌ها و البته در خانم‌ها به صورت چشمگیری وجود دارد. همه افراد دوست دارند که در طول سال وسایل خود را ارتقا دهند یا اینکه لوازمی که به آنها علاقه دارند را خریداری کنند. امروزه بسیاری از افراد کالاهای خود را از سایت‌ها به صورت غیر حضوری خریداری می‌کنند که دردسرهای خرید به صورت حضوری را ندارد و کالای خریداری شده را در درب منزل تحویل می‌گیرند.

شاید شما نیز این تجربه را داشته باشید و برای شما نیز این نوع خرید لذت بخش باشد. آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که شما نیز فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید؟

با طراحی یک سایت که برای شما تقریبا 2-5 میلیون تومان هزینه دارد ، خرید تعداد محدودی کالا یا تولید آنها می‌توانید این کسب و کار خانگی با لپ تاپ را راه اندازی کنید. برای اینکه در آغاز کار خود سرمایه کمتری را هزینه کنید، می‌توانید با کالاها و محصولاتی که در بازار موجود است، شروع کنید. لازم است برای شروع از کالاهایی که می‌خواهید در فروشگاه خود عرضه کنید، عکاسی کرده تا مشتری اطلاعات ملموس‌تری از کالای شما در اختیار داشته باشد.

چطوری برای کسب و کار خانگی با لپ تاپ مشتری پیدا کنم؟

تمامی فروشگا‌ های واقعی و مجازی با استفاده از تبلیغات می‌توانند به موفقیت برسند. فروشگاه اینترنتی شما نیز باید این اصل را رعایت کند و برای جذب مشتری تبلیغات زیادی در سایت‌های گوناگون قرار دهد. در این زمینه باید تمامی سایت‌هایی که دارای کاربران زیادی است را شناسایی کرده و تبلیغات کسب و کار خود را به آنها بسپارید.

درآمد کسب و کار خانگی با لپ تاپ وسوسه کننده است

می‌توان گفت که تعداد زیادی کسب و کار خانگی با لپ تاپ برای روحیات و سلایق مختلف وجود دارد و هر فردی می‌تواند در این نوع کسب و کار به درآمدزایی برسد. تنها کافی است که مهارت‌ها و علایق خود را در نظر بگیرید و برای آنها کاری مناسب پیدا کنید. با پیشرفت اینترنت و کاربردهایی که لپ تاپ دارد، می‌توانید شغلی دائمی و پر سود داشته باشید. شغلی که شاید تا کنون به فکر انجام دادن آن نبودید.

لپ تاپ تان را دریابید

کسب و کار خانگی با لپ تاپ می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک شغل دوم هستند نیز مناسب باشد. بسیاری از افراد از حضور پیدا کردن در محل کار خسته شده‌اند یا اینکه هزینه‌های رفت و آمد برای سرکار رفتن به آنها فشار می‌آورد، این افزاد به راحتی می‌توانند از کسب وکار خانگی با لپ تاپ به درآمد برسند. فهرست کسب و کارهای خانگی با لپ تاپ نامحدود است اما این کسب و کارهایی که عنوان شد جزو پردرآمدترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها هستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
کسب درآمد اینترنتی ، کسب و کار خانگی ، استخدام ، کاریابی ، همکاری در فروش ، کسب درآمد از کلیک ، رپورتاژ آگهی ،
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 196
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 301
  • بازدید سال : 1086
  • بازدید کلی : 9650
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی